2013. július 10., szerda

No Pain!

Sziasztok!

A mai nap több mindenről tudnék mesélni Nektek. Még nem döntöttem el, le tudom-e úgy írni, hogy átjöjjön mindenkinek a dolog.

Többen jeleztetek vissza, mennyire drukkoltok nekem és sorstársaknak, és volt aki azt írta, hogy egy barátja talán még plusz motivációt is kap miattam. Köszönöm!

Képzeljétek, ma futottam. Nem tudom, mi lelt, nem igazán szeretek futni, de ma 21:30 percen keresztül változó tempóban mozogtam. Futottam, kocogtam és néha sétáltam. Ömlött rólam a víz és kellemesen elfáradtam. Tegnap pont lábra edzettem, szóval picit átmozgatta mindenem ez a mozgás. És 120,1 (mert most ennyi vagyok! ) kg-mal ennyit futni szép teljesítmény.

Ráadásul továbbra is nagyon jól tartom az étrendemhez magam.

Viszont... Picit ma elgyengültem, de ehhez ismerni kell pár dolgot. Az első írásomban központi szerepet kaptak a szép lányok. Sajnos (hála Istennek) a munkahelyem bővelkedik a csinos lányokban. Az egyikük természetesen eszméletlenül tetszik, és emellett sajnos (hála Istennek) jó barátom. Mielőtt azt gondolnád, hogy ez micsoda amorf és szar dolog, nem az. Szép, okos, de biztos, hogy nem adnám fel a barátságunkat mondjuk egy kalandért. És barátja van. Szóval tabu is a dolog. De azért tetszik. 

Erre ma kedvességből hozott nekem egy italt, amíg ő ráért, én meg dolgoztam. Ez egy kávé és egy forró csoki keveréke volt. Annyira látszott, hogy szívesen adta, hogy nem tudtam nemet mondani. Szóval bűnöztem, de ennyi belefér.

Egyébként épp ma kért meg, hogy kísérjem haza. Ez a sztori kínos lesz leírva. Szóval épp sétálunk, beszélgetünk. Hirtelen felnéztem és épp egy kirakatnál mentünk el. Az ablakból visszatükröződtünk mindketten, én meg elszörnyedtem. A bomba lány mellett ott voltam én, és kb. 2,5x szélesebb voltam. Itt egy picit leültem belül, de a pillanatnyi elszomorodást kurva nagy elhatározás váltotta fel. Nem akarok semmit ettől a lánytól, de idegesít, hogy pl. meg sem próbálom. Paradox, tudom...

Motiváljon valami!

Az előbb azt írtam: No pain! Azaz nincs fájdalom (vagy nem fáj). Ez a Rocky IV-ben hangzik többször el Rocky edzőjének szájából. Engem ez a film motivál. Komolyan, ma futás közben már épp kikészültem, amikor zenehallgatáskor a Hearts on Fire című dal elkezdődött. Sikerült még egy kört menni! :)

Baromi nagy erőt tud adni, ha hiszel benne, ha meglátsz egy olyan dolgot, amit át tudsz venni. Itt egy videó, ha ez Titeket férfitársaimat nem motivál, akkor nincs rendben valami! :)

Lehet, másnak annyi erőt nem ad, de az találja meg, hogy neki mi ér annyit, hogy menjen még egy kört, lenyomjon még 10 fekvőtámaszt, vagy megálljon 7-kor és ne egyen.



És itt van a link, amire ma futottam, és később is fogok. 21:30-nál álltam meg, de holnap végignyomom a 29 percet!


Akik pedig szeretnék felvenni velem a kapcsolatot (nem arcoskodok, páran jelezték! :D ), itt megtalálnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése